FAQ - Vanliga frågor

Betalfrågor

Ja! Om du vill pausa tjänsten så loggar du in på Mitt konto och trycker på ”Subscriptions” > ”Visa” > ”Avbryt”. Det som händer då rent tekniskt är att du tillfälligt avbryter din prenumeration MEN du kan i ett senare tillfälle återuppta planen genom att logga in på samma sida och trycka ”Subscriptions” > ”Visa” > ”Återaktivera prenumeration”. I nästa skede skickas du vidare till vår betalsida och får fylla i dina kortuppgifter, efter inbetalningen kommer du inom 24h bli aktiverad på nytt av din coach! 

Det är enkelt fixat! Du behöver inte göra ett nytt köp eller krångla på det viset. Du går bara in på Mitt konto (du hittar också alltid den sidan längst ned här på hemsidan) där via trycker du sen in på ”Prenumerationer” > ”Förnya betalsätt” och sen fyller du i dina nya kortuppgifter genom den sidan som dyker upp hos vår betalpartner Bambora

Det är enkelt, och du behöver inte betala någon uppstartsavgift på nytt! Du loggar bara in på Mitt konto och trycker på ”Subscriptions” > ”Visa” > Återaktivera prenumeration. I nästa skede skickas du vidare till vår betalsida och får fylla i dina kortuppgifter igen, efter inbetalningen kommer du inom 24h bli aktiverad och välkomnad av din gamla coach!

I dagsläget nej. Vi kikar dock på möjligheter att samarbeta med olika friskvårdssystem. Med det sagt får du utförlig kvittens på dina köp, så om din arbetsgivare kan lösa friskvårdsbidrag på annat vis kan det ändå gå att lösa.

Nej, i dagsläget tar vi enbart kort såsom VISA, MASTERCARD.

Vi har valt att gå den vägen som vi som vi tror kommer vara mest bekvämt för våra klienter och på de viset vi brukar göra i vår individanpassade 1on1 coaching, dvs att man betalar per månad. På så vis behöver man aldrig ligga ute med någon större summa.  I dagsläget erbjuder vi därför inga tidsbestämda avtal på tex 6 eller 12 månader. 

Betalningarna genomförs alltid med 1 månads mellanrum, så om du du gick med tex den 15:e förra månaden så kommer nästa betalning ske som en automatiskt dragning den 15:e denna månad. Du kan se mer detaljerad information om detta i våra köpevillkor under punkt 2

För att avsluta så loggar du in på Mitt konto här på hemsidan och trycker sen på Prenumerationer och sen Avbryt under kolumnen betalalternativ. Du kan läsa mera detaljer om detta under våra köpevillkor.

OBS! Ett chattmeddelande på Facebook, Instagram eller ett mail gäller inte som uppsägning/frysning av ditt medlemskap utan du bör alltid gå genom denna hemsidan. Men du är alltid välkommen att ringa oss (vardagar: kl. 10-15) ifall du skulle ha svårigheter att själv lägga in en uppsägning, se då till bara att ha ditt ordernummer till hands.

Träningsappen - tekniska frågor

Alla dokument (inkl. recepten) samlar vi under fliken ”Documents” på ditt login. Du behöver bara trycka på Account först så ser du den fliken bredvid Progress Pictures, Nutrition m.m

Absolut, det är inga problem alls! Tryck bara på Workouts och sen längst upp kommer du se att du kan växla mellan ”Upcoming” och ”Past”. Välj då Past och tryck först på det passet du vill köra sen tryck på ”Update”. Nu kommer det fungera att köra precis som ett pass som ligger som kommande.

Det beror på din coach och hur han eller hon valt att lägga upp träningen den veckan. Men för de mesta kommer du kunna se ett par stycken pass i förväg så du vet lite vad som väntar dig i veckan och kan förbereda dig både mentalt och planeringsmässigt



Här fyller vi kontinuerligt på med nya frågor vi får in via chatten, mejl eller sociala kanaler