Erik Lindqvist

495 SEK/månad

+ 795 SEK startavgift

Back to Basic - det behöver inte va så komplicerat eller påkostat, det behövs bara en smartare plan!

Coach Erik

Inriktning

Garage Gym Workout
Tung styrketräning

Detta behöver du

Fria vikter (hantlar, skivstång), skivstångsställning, bänk, räcke

Träningssplitt

4-5 pass per vecka
Halvkropp och press / drag / underkropp

Träningsappendix

Klicka ovan för att se Eriks träningsappendix

PROGRESSION

Jag programmerar normalt sett träningen i block om fyra veckor i taget med ett urval övningar att utvecklas successivt med för varje typ av kroppsrörelse och muskelgrupp. 

Målet här är alltid att nå progression på ett eller annat vis (reps/vikt/tempo/etc) och jag lägger alltid upp mina pass med ordinationer hur och vart detta bör ske.

Tekniker

Jag varvar alltid traditionella set med tidseffektiva och utmattande specialtekniker likt Rest-Pause Set, Double-Up Rest-Pause, Drop-Set, Super-Set m.m. 

Här lämnas inget åt slumpen och i min värld medför teknik-variationer att vi med tiden blir mer kompletta och multifunktionellt tränade som individer.

TEMPO / VILA

Att lyfta med full kontroll ser jag som högprioriterat för att vi ska förbli skadefria. I regel anser jag att man ska kontrollera ett, av mig, angivet tempo till 100% innan en stegring av intensiteten är motiverad. 

Jag bygger alltid mina pass med  rekommendationer för vila mellan seten för att optimera prestationen och förenkla i progressionsprocessen.

Så fungerar det

1. Välj coach

Välj vilken coach och träningsprogrammering du vill joina

2. Beställ

Fyll i din information & beställ via kassan

3. Inbjudan

Vi sätter upp ditt konto & bjuder in dig inom 24h

4. Bekräfta

Bekräfta inbjudan på mejlen & färdigställ dina uppgifter

5. Live!

Nu är du med oss, nu kör vi så det ryker!

Vem är jag?

 

Kommer snart…

 

erik@traningslandslaget.se